Mix owocowo-jogurtowy (rafaello)

Coś słodkiego? Proszę bardzo!
Wiecie jak trudno jest mieć ochotę na wszystko, a nie można się na coś zdecydować... Mały mix owocowo-jogurtowy z dodatkiem słodyczy. U mnie trafił na drugie śniadanie :)





Łatwe w przygotowaniu:

Potrzebujemy:

  • 1 pomarańcza,
  • 1/3 jabłka,
  • pół banana,
  • 4 łyżki jogurtu naturalnego,
  • 1 kostka czekolady (mnie akurat naszła ochota na oreo :D)
  • 1 pokruszony na mniejsze części mały wafelek śmietankowy 
  • + dodatkowo posypałam to wiórkami kokosowymi (aby w smaku przypominało pyszne rafaello)


Owoce pokroiłam na małą kostkę i wymieszałam w misce. Całość polałam jogurtem naturalnym. Na koniec pokruszyłam czekoladę i wafelka, i obsypałam wiórkami kokosowymi :)
Smacznego !

5 komentarze:

  1. Mmm... teraz zrobiłam się głodna! Koniecznie muszę spróbować Twojego przepisu, bo szczerze powiem, że jest o wiele zdrowszy od tego, co w tym momencie sama sobie przygotowuję :P Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, wygląda pysznie. Na pewno skorzystam z przepisu ;-)
    Pozdrawiam!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda mega apetycznie ;) muszę po Świętach koniecznie zrobić ;)
    Wesołych Świąt!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow przepis sobie skopiuję jak pozwolisz ostatnio muszę szukać zamienników słodyczy więc idealnie że tu trafiłam oczywiście obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, iż nie jestem fanką owoców i słodkości, muszę przyznać, że całość wygląda bardzo apetycznie!
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w swoje skromne progi:
    http://takamojaparanoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

Meet The Author