Nowości kosmetyczne :)

Dzisiaj nowości kosmetyczne :) Ostatnio w większości drogerii można było natknąć się na ciekawe promocje z całej kolorówki. My kobiety, jak wiadomo nie możemy przepuścić takich okazji i co jest rzeczą ważną to jest najlepszy okres na zakup tych kosmetyków. Można uzupełnić to co już nam się kończy i zakupić to co byśmy chciały wypróbować, a czego nie zrobiły byśmy zważywszy na cene niektórych z nich. Nie wszystkie kosmetyki, które zaprezentuje są z przecen. Stwierdziłam , że warto tez poszperać i przetestować coś zupełnie nowego.








Pierwszy złowiony kosmetyk, niestety nie z przecen to pomadki włoskiej firmy Flormar. Zaplanowany, jednak kupiony przez czysty przypadek z tej właśnie firmy tylko dlatego, że Pani która sprzedawała na stoisku Flormaru miała ta pomadke na ustach. Zaciekawiona kolorem , który był poszukiwany przeze mnie od jakiegoś czasu od razu podeszłam, żeby mu się przyjżeć. To było to, zaraz przy stoisku wypróbowałam próbnik i okazał się strzałem w 10. Dawno poszukiwany delikatny róż był już w moim posiadaniu. Przy okazji wpadł mi w oko jeszcze jeden kolorek bardzo delikatny pomarańcz, równie piękny. / Odrębne stoisko FLORMAR. Kupiłam dwie w cenie 30 zł.

Manhattan puder sypki Ogólnie firma jest jedną z moich ulubionych. Zawsze używałam pudru w kamieniu i bardzo go lubiłam. Słysząc o promocji w Rossmanie zaczęłam grzebać w internecie na temat różnych kosmetyków i dobre opinie miał właśnie puder sypki z tej firmy. Kupiłam i przetestowałam. Osobiście jednak nie mogę przekonać się do sypkich pudrów. Może też chodzi o sposób nakładania. Nie mam specjalnych pędzelków do pudrów sypkich i musiałam zadowolić się załączoną gąbeczką. Niestety gąbeczka jak dla mnie jest za twarda i dlatego mam w planach kupno pędzli firmy Hakuro, które też mają świetne opinie wśród internautek.
/cena 15 zł - po promocji 49% w Rossmanie

Cashmere Baza pod podkład. Jest dobra, matowi cerę tak jak to baza ma w swoim zwyczaju. Jest lekka i nie czuję się, że mamy ją na twarzy. Jednak mnie ona nie zadowala w 100%. Poleciła mi ją pani w drogerii, niestety baza nie daje mi efektu jakiego oczekiwałam. Myślę, że idealnie sprawdzi się dla osób z cerą mniej problemową niż moja.
/ cena ok. 20zł - w NATURZE po promocji 40%

Cienie do brwi CATRICE
Znowu zakupione dzięki licznym i dobrym recenzjom. Przed kupnem miałam okazję wypróbować je od siostry, bo akurat była w posiadaniu tych oto cieni i bardzo mi pod pasowały. Udało mi się naprawdę szczęśliwym trafem je dorwać, ponieważ są mało dostępne i w niewielu drogeriach można natknąć się na szafy CATRICE. Będąc w ostatniej drogerii posiadającą ich markę trafiłam akurat na ostatnią sztukę :) 
/ cena ok. 17zł - HEBE

Korektor Collection 2000
Słyszałam, widziałam wiele recenzji tego oto kosmetyku i skusiłam się na zamówienie go z allegro, ponieważ jego dostępność jest bardzo mała. Przyznam szczerze, że zgadzam się z opiniami innych osób, które miały okazje wypróbować ten korektor. Ma naprawdę świetne krycie, dobrze wchłania się w skórę i stapia się z kolorem naszej cery. Jestem naprawdę bardzo zadowolona, że się na niego skusiłam :)
/ kupiony na allegro, cena ok. 21zł razem z przesyłką.

Kredka do oczu Lovely
Kupiłam ją w Rossmanie naprawdę za śmieszne pieniądze i to tylko, i wyłącznie dlatego, że skończyła mi się kredka do oczu i nie chciałam wydawać na nią wielkich sum. Akurat ta bardzo mi odpowiadała, bo była miękka i miała dodatkowo niezbędną temperówkę. 
/ Promocja 49% w Rossmanie. Koszt to tylko 2,50zł ;)





Rimmel STAY MATTE Podkład jest dobry. Tylko minusem dla mnie jest to, że bardzo wysusza skórę. Po nałożeniu widać suche skórki. Jednak kiedy twarz jest dobrze nawilżona, całkiem dobrze się sprawdza. Matowi skórę i dobrze się z nią stapia.
/ promocja 49% w Rossmanie, cena 11zł

Balsam EVELINE Slim Extreme 3D
Ten balsam nie jest dla mnie nowością. Twierdzę, że jest to jeden z najlepszych kosmetyków ujędrniających do ciała jakie dotąd używałam. Za taką cenę naprawdę świetnie się sprawdza w swojej dziedzinie. Jest kilka rodzai tych balsamów. Ja osobiście bardzo lubię ten, który jest widoczny na zdjęciu i czerwony. Właściwości obu są podobne, ale jest znacząca różnica w odczuciach po ich nałożeniu. Biały chłodzi, a czerwony pali :D
/ cena jak dobrze pamiętam ok. 14zł

Krem +25 Ziaja Krem moim zdaniem jest naprawdę świetny. Od bardzo dawna szukałam kremu do twarzy, ponieważ jako osoba o cerze problemowej mam z tym naprawdę wielki kłopot. Oto własnie jest, ten niedrogi i niepozorny kremik Bardzo szybko się wchłania, dobrze nawilża i matowi cerę. Dobry kosmetyk pod pokład.
/ cena 9.99zł

Maybellin Affinitone Po zakupie powiedziałam, co mi strzeliło do głowy, żeby to kupić? Potrzebuje znacznie bardziej kryjących podkładów, a to po nałożeniu nie dawało dobrego efektu. Jednak kiedy sięgnęłam po niego drugi raz lepiej przygotowana (mam tu na myśli dobrze nawilżoną twarz) stwierdziłam, że to nawet całkiem dobry podkład. Nawet nieźle zakrywa (chociaż ja i tak stosuje jeszcze korektor na niektóre miejsca) i po czasie lekko matowi skórę. Używam go naprzemiennie z moim kochanym Revlonem.
/ promocja w Rossmanie, cena ok 11zł

7 komentarze:

  1. Ja zamierzam kupić sobie ten puder sypki :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam afinitone, który w sumie nie jest najgorszy, ale okropnie się leje! Krycie poprawiam korektorem, w sumie jestem nawet zadowolona. Co do bazy to podobno dobra jest ta z kolekcji stay matt, jakaś nowość;) Ja tam wypróbuję, ty może też powinnaś? :)

    http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę świetny post ♥ widać, że wkładasz w swojego bloga pełno pracy!
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu, że już to zrobiłaś :)
    ♥KLIK♥

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zosatałaś nominowana do LBA:**
    http://andzia-andziulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne nowości! Najbardziej spodobały mi się pomadki i korektor z Collection, na który od dawna już poluję :)) Koniecznie musisz zrobić post z recenzjami tych cudeniek! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm:) Same cuda :) Korektor Collection 2000 jest meeega :D

    OdpowiedzUsuń

 

Meet The Author