Elegancka biel

Lubicie biel? Z czym Wam się kojarzy?
Ja uwielbiam biel za to, że jest elegancka i pasuje na wiele okazji.
W stylizacji wykorzystałam asymetryczną dopasowaną spódnicę, która dosyć mocno odkrywa nogi. Pokusiłam się połączyć ją z panterkowym topem, który pozwolił mi uzyskać efekt bardzo seksownej i kobiecej stylizacji. W połączeniu ze smokingowym białym żakietem cały outfit nie stracił na swojej zmysłowości i jednocześnie pozwolił na to, że w takiej stylizacji możemy zaprezentować się w różnych sytuacjach. Całości dopełniają beżowe szpilki i biżuteria w kolorach złota i bieli. Połączenie bieli i odcieni beżu, i brązu jest niezawodne, zawsze wygląda świetnie.






Zapraszam do komentowania :)

3 komentarze:

  1. Pięknie! To połączenie faktycznie wygląda genialnie. Idealnie sprawdzi się na biznesowe spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi biel kojarzy się z delikatnością i elegancją :)
    Super Ci wyszła stylizacja, pozdrawiam!
    nasz blog <- klik ♥

    OdpowiedzUsuń

 

Meet The Author