Placuszki z rukolą + surówka z pora i białej kapusty.

Coś od kuchni... może trochę już późno, ale co mi tam ;)

... teraz pytanie, co zjeść o późnej porze aby nam nie zaszkodziło na noc? Mam pomysł :)
Myślę, że to idealne danie dla mnie kiedy jestem po treningu. Lekka a zarazem syta kolacja.


Placuszki z rukolą + surówka z pora i kapusty do smaku :)



Składniki:
- białka z dwóch jaj
- jedno żółtko
- mała garść pokrojonej rukoli
- przyprawy według uznania - (ja dodałam: pół łyżeczki zielonego pesto, paprykę w proszku, pieprz ziołowy, zioła prowansalskie)
-szczypta soli

Wszystko wymieszałam i smażyłam na małej ilości tłuszczu. Dodatkowo dla smaku pozwoliłam sobie na trochę surówki z białej kapusty i pora. Smacznego ! :)

3 komentarze:

  1. Ależ narobiłaś mi smaku! Koniecznie muszę wypróbować ten przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie fajny przepis, muszę sobie zanotować i zrobić, bo naprawdę wyglądają przepysznie. ;)
    dziękuję za inspirację i pozdrawiam.

    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznie wygląda, chociaż ja akurat nie lubię rukoli / Z
    BLOG <- klik ♥

    OdpowiedzUsuń

 

Meet The Author