Ciecierzyca z ryżem i sałatka ze świeżych warzyw.

Dzisiaj znowu coś z kuchni zdrowego odżywiania :)

Po dzisiejszym treningu złapała mnie wena na dosyć ciekawy obiad pełnowartościowy. Lubię zdrowo się odżywiać i szanuje moje mięśnie, a wiadomo, że po takim wysiłku fizycznym ciało jest bardzo wrażliwe na to co mu dostarczamy. Osobiście preferuje posiłki mające w sobie bardzo dużo witamin, aby odżywić i dostarczyć organizmowi witaminy, które tracimy podczas ćwiczeń.

Może nie każdy będzie fanem takiego dania, ale mam nadzieje, że znajdzie chociaż kilku zwolenników. Są może fani ciecierzycy ? :)


Ciecierzyca z ryżem + sałatka ze świeżych warzyw






Podaję przepis na ciecierzycę. Mi wyszły dwie porcje ;)

Składniki:
- szklanka ryżu ugotowanego
- szklanka ciecierzycy konserwowej
- średnia cebula czerwona
- ząbek czosnku lub dwa
- przyprawy do smaku (pół łyżeczki soli, pół łyżeczki suszonej bazylii, pół łyżeczki majeranku, 1/4 łyżeczki kurkumy, 1/4 łyżeczki pieprzu, 1/4 pieprzu ziołowego, kilka kropel magi)

Przygotowanie:
Na małej ilości tłuszczu zeszklić czosnek i cebulę. Resztę składników wymieszać wraz z przyprawami w oddzielnej misce. Następnie całą mieszankę włożyć do garnka i dodać wcześniej podsmażoną cebulę i czosnek. Mieszać na wolnym ogniu do momentu połączenia się wszystkich składników.

Sałatka: 2 liście kapusty pekińskiej, garść rukoli (która ostatnio zawładnęła moim sercem) i 1/4 papryki.
Do tego zrobiłam mały sos z: 1 łyżki oliwy z oliwek, 1 łyżki wody, 1 łyżki octu jabłkowego, dodatkowo mała łyżeczka proszku sałatkowego. Wymieszać i gotowe ;)



Polecam utwór: 
The Cinematic Orchestra - To Build A Home



W następnym poście napiszę coś o mojej suplementacji jaką stosuję do treningów.

Buziaki !


4 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam ciecierzycy, ale sałatka wygląda naprawdę smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z niewielu postów w grupie Blogerzy na fb, który mnie zainteresował, brawo !

    http://www.tamitolarun.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, pyszota:(
    http://s0methingood.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie odchudzania i takie danie mi się przyda!

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie!
    http://loczek-blog.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń

 

Meet The Author